Saltar a continguts

Club de Rem Badalona

Navegació

 
 
dilluns 06.02.2012

Menú principal

La nostra Història

 
Foto de la Galeria
Veure fotogaleria
Història del nostre Club
Temps era temps, un grup de persones amants del mar i de l'esport del rem, vam formar un nou club de rem a la nostra ciutat, el Club de Rem Badalona.

Molta paperassa administrativa, molta energia, molts maldecaps i entrebancs, però el suport i l'assessorament de gent d'altres clubs (Capgrossos de Mataró, Torredembarra, Colera i, sobretot, Santa Cristina de Lloret) van permetre que el nostre projecte fós una realitat.

Durant els primers mesos, la nostra situació era força precària, sense seu, ni material esportiu. Per sort, un club amic (els Capgrossos) ens va oferir el seus llaguts, amarrats al port de Mataró.
Imatge de complement
Neix un nou Club de Rem a Badalona
De seguida ens vam plantejar comprar un llagut, cosa que volia dir que havíem d'encarregar la seva construcció. Tot això va resultar una cursa contrarellotge, ja que teníem l'inici de la Lliga Catalana el 5 de juny i vam rebre el llagut acabat el 15 de maig. Calia tenir l'embarcació a punt per a la competició, haver-nos familiaritzat amb ella i fer-li els ajustos i les modificacions oportunes.

Els nostres primers patrocinadors: el Dr. Coret, a través de l'Institut Oftalmològic de Barcelona (IOB) i les germanes Soldevila, de l'Òptica Hispano.
Imatge de complement
Annex: i durant el 2007...  (pdf 2.60MB)
La imatge gràfica del club ve donada pel nostre logotip. Els nostres colors són el taronja i el blau.

Els nostres objectius:
Fomentar l'esport del rem de banc fix a Badalona i propiciar l'acostament dels nostres conciutadans al mar, tot col·laborant en la recuperació de la façana litoral per al lleure.

Pretenem ajudar a revifar la imatge i l'ús esportiu de l'embarcació pesquera tradicional de les nostres costes, el llagut i oferir una alternativa esportiva i de lleure a tots aquells menuts i joves, que no se senten atrets pels esports habituals.
Som un club obert, que pretén aglutinar gent a l'entorn de l'esport del llagut. Tothom qui vulgui competir hi és cridat, independentment de la seva edat, complexió, força, destresa,... Només cal estar una mica en forma i ser capaç de coordinar-se amb l'altra gent. El rem demana més sincronització que força física.

Val a dir que ara disposem d'un local, els baixos de l'antiga piscina, cedit per l'Ajuntament, al qual volem agrair la seva ajuda així com la seva bona predisposició envers nosaltres. En especial, volem fer constar el nostre reconeixement al senyor Lara, regidor de Turisme i Esports, que sempre s'ha mostrat molt obert i interessat en el nostre projecte.
Aquest web forma part de: Portal d'Entitats de Badalona