El juvenil masculí del Club de Rem Badalona, ha aconseguit la seva quarta victòria consecutiva, guanyant la final per davant dels equips de: Rem Santa Cristina, Rem Pescadors i Nàutic Bétulo.
El veterà femení del Club de Rem Badalona que ja encapçalava la lliga, ha guanyat les dues proves, cronometrada i final, per davant dels equips de: Vent d'Estrop de Cambrils, Nàutic Premià i Treumal de Blanes.
L'equip sènior masculí del Club de Rem Badalona, segueix retallant temps respecte els tres primers equips, mantenint la seva quarta posició a la classificació general.
Ha fet una bona cronometrada a dos segons del primer, Empuriabrava, i a un del Natació Badalona. A la cursa, ha entrat en tercer lloc, darrere d?Empuriabrava i Palamós. Aconseguint un quart lloc a la regata.
El veterà masculí ha disputat la final B, fent un vuitè lloc.