Aquest diumenge 6 de juny s'ha celebrat al port de Badalona, el VI Trofeu Ciutat de Badalona de llagut "La Llarga", prova organitzada pel Club Nàutic Bétulo.
Enguany en aquest trofeu hi ha hagut força participació, que ha comptat amb la presència de deu clubs, dos d'ells vinguts de Deltebre i d'Alacant.
El format d'aquest prova ha consistit en una sortida llançada contrarellotge. La distància a recórrer d'uns 3600m. L'inici de la cursa ha estat al pas d'una boia situada davant de l'espigó del port i la virada davant del Club Nàutic Bétulo. S'ha comptat amb dues embarcacions de suport.
Han participat en aquesta competició sèniors i veterans, en ambdós sexes cadascuna de les categories.
El mal temps i la pluja s'han fet presents al llarg del matí, però en canvi el mar estava d'allò més tranquil per a vogar.
El Club de Rem Badalona ha presentat a competició, el seu nou llagut "Badoc", que esperen que en aquesta Lliga 2010, pugui donar molts èxits i alegries als seus vogadors i socis.
Ja sense pluja, ha començat la cursa amb la participació de la categoria veterà femení. El Club de Rem Badalona ha participat amb un equip veterà format per noves vogadores. Han fet un temps de 21:46,00 que els donava un tercer lloc al podi. Totes elles han estat molt satisfetes d'aquest resultat i amb ganes de seguir treballant. Ha seguit el veterà masculí del Rem Badalona, que amb un temps de 19;17,00 han fet el primer lloc. També molt contents d'haver aconseguit, el que ha estat el seu primer trofeu. El sènior masculí que hi participava, amb moltes ganes de fer-ho bé, han assolit el primer lloc amb un temps de 18;30,00.
En acabat entrega de trofeus, a càrrec del regidor d'esports Albert Tomàs, fotografies i petons als guanyadors de la jornada.
Els vogadors participants del nostre club han marxat doncs, molt contents dels resultats i animats per a seguir entrenant dur, i poder fer un bon paper durant aquesta lliga que està a punt de començar.